365 days........

of living, laughing and learning

Sunday, January 24, 2010

296. Mason....

I got to meet Mason for the first time today. He's 13 days and so cute. His mom and dad was sure that he would be a great sleeper for us and that we was going to get the pictures done in no time, but that didn't happen:) He was really tired but he was fighting to stay awake for hours. He also didn't want to lay on his stomach at all and woke up every time I moved him, but we still got some very cute shots of him.

This is my favorite shot from his session. He looks so peaceful in his dad's hands.




5 comments:

Anonymous January 25, 2010 at 8:53 AM  

Kjempefine bilder, igjen.., Anette!
Strikke du dei herlige huene sjøl..? Sååå herlige den me øurene på!
Eg har termin 13.mai, å glede meg te å prøva å "kopiera" dine babybilder. :) Hadde jo helst sitt at du konne tatt nogen av "nurket" da, men e jo sååå longt vekke. :(
Klem Eva Jeanette :)

Kristie January 25, 2010 at 2:23 PM  

Beautiful, beautiful, beautiful. Love these pictures!

Anonymous January 25, 2010 at 7:21 PM  

These are soooo good!!!

Lidija

Anette January 25, 2010 at 9:10 PM  

Hei Eva Jeanette
Nei, eg kan ikkje strikka i det heila tatt:) Eg kunne godt ha tenkt meg a kunna lert meg det, men det komme ikkje til a henda. Eg kjope dei online... kunne godt ha tenkt meg mange flere en det eg har, men eg far kjopa litt etter kvart:)

Hadde eg vert hjmma sa skulle eg gjerna ha tatt bilder for deg!!! Mamma og pappa komme her sa da blir det ikkje hjem tur. Du ma bare prova litt sjol. Det er ikkje sa vanskeligt siden du har godt kamera. Det som er viktigast er at du tar bildene tideligt (to uker eller mindre) nar dei er boyelige a trotte. Vent til babyen sove tungt a sa plasser han/henna i stillingen du vil. Ta bildene om dagen og ver naert vinduer sann at du ikkje trenge a bruka blitz. Vist du tar ett par som du like sa ma du bare e-maila meg ett par filer sa skal eg fiksa dei i photoshop for deg:)

Anette January 25, 2010 at 9:11 PM  

Thank you Kristie and Lidija....he was sooo cute and when he finally went to sleep for a little while he made my job much easier:)

Blog Archive

Followers

About This Blog

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP